shoppingdags- del 13

okej, jag var lite inne på accessorize hemsida och kollade lite eftersom dem här fått in nya sommargrejer nu. och hemsidan är den enda settet jag kan kolla på deras grejer numera eftersom den butiken på biblioteksgatan ska stängas ner "/ . och jag inte vet vart någon annan accessorize finns så¨får jag helt enkelt nöja mig med att gå in på deras hemsida! iallafall, så då var jag där inne igår . och då hittade jag dem hära :

¨den finnspå accessorize.se och kostar ca 180 kr. snacka om att jag kommer köpa mig ett par !
asså verkligen ! världens sötaste sommarskor ! gaaaaaaaaaah ! jag typ svimmade när jag såg den !
verkligen hur söta som helst ju ! thaha, iallafall !

nu ska jag och pica kolla på csi !
puss & kram så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0