shoppingdags - del 12 !

okej, jag vet att det här är lite små töntigt. men jag är faktiskt tvungen. jag älskar doften och färgen på dem hära. och när jag blir stor och flyttar hemmifrån så ska jag bara andvända som här, jag menar. dem är ju bara för underbara. jag och julia luktade på alla möjliga idag. och jag höll på att svimma för att dem luktar så gott . men vi köper dem adrig för mamma tycker inte dem lukar något vidare. hon är lite mer för dem normala typerna . thaha, men iallafall. så jag hade tänkt köpa mina egna :) som bara är mina. underförstått ? vad bra :) . thaha, så sånna här hade jag tänkt köpa iallafall. och när jag flyttar hemmifrån så ska jag ha alla dofter och färger. så det bara är att välja och vraka när jag bestämmer mig för att tvätta håret, underbart va?  dem kostar just nu bara 24.50 kr / st på hm istället för typ 35 eller något tror jag. snacka om att jag tänker köpa ett par :) .

i love them !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0