ont i bene.

hejhej !
idag har jag och isabelle varit på stan :) haha, så nu har jag sjuukt ont i mina ben asså. vi har verkligen asså bokstavligen talat, gått till fots över hela stan. haha, iallafall lönade det sig ju :) jag hittade lite fina grejer som jag kan ladda  upp lite bilder på senare ;). ikväll så ska jag och min familj på en söndagsmiddag, och jag fick veta det imorse så jag blev lite sur för att jag hade tänkt göra lite mer no labbar . men men, jag får väll göra dem efter skolan imorn istället då ;) .  men nu ska jag gå !
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla plugg nörd.

2009-01-18 @ 18:08:29
Postat av: katinka

tack, det är väl bättre att plugga för att bli någonting än att hamna i drive-thru kassan på donken eller vad tycker du ? :)

2009-01-18 @ 21:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0