mtv

hello !
nu sitter jag hemma hos isabelle med isabelle ( ofc.!? ) medans julia håller på att möta upp sara någonstans :) . jaapp, så vi slutade klockan 20 över 3 och vi hade tänkt gå hem till någon av oss oh göra amerikanska pannkakor men typ ingen av oss orkade x) . så det får bli nästa torsdag istället ! thaha, oookej ! nu siter belli och försöka ge mig lite blogg tips och typ sitter och garvar.hon typ säger någonting av att en 96:a och en 95:a , och sen så ba : fattar du ? och jag typ sitter här som ett frågetecken. och en typ säger hon att jag ska till psykolog för att jag skriver så sseriöst bloggande x) . jag hänger inte ens med i vår konversation länge utan hon typ babblar på. och nu står hon bakom mig och bosta håret i mitt öra x) ! hon är en sån clown asså x) . och nu sitter hon och skriker typ att det kanke är pinp my ride på mtv x) ! thhha, herregud asså ! iallafall, och . det är torsdag. alltså om typ 12 timmar är det fredag. alltså nästan lördag. hänger ni med ? :) , thaha, iallafall. i helgen ska jag vara med belli och lamers. vi ska typ se " i taket lyser the stars x) " thaha, så det ska bli soft. och sen ska vi typ sova hos belli och kolla på dålig mtv- tv hela natten x) !
men nu ska vi träna spanish , jag och lamers !
puss & kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0