jätte pennor och valrossar x)

hello! :)
idag har jag varit med julia :) vi var och fikade på muffin bakery och sen gick vi till hm och akademi bokhandeln i fältan och flasade runt för att vi inte hade någonting att göra x) . thaha, vi höll på att skratta ihjäl oss inne i bokhandeln för att vi tänkte stoppa upp två jätte pennor i näsborrarna och låtsas vara valrossar x) ! thaha, jag vet att vi är lite konstiga. och sen var det en sur gammal tant som jobade där som sa att vi lät som dagisbarn och då blev vi jätte sura och gick därifrån x) . thaha, men sen skulle julia och hennes mamma på stan så då gick jag hem och kollade lite på oc :). thaha, jaa. det är väl så min dag har varit. jag vaknade  vid typ halv 10 eftersom jag hade glömt och ställa väckaklockan me det var igentligen bara bra eftersom jag har varit lite sjuk så jag had eändå tänkt stanna hemma men jag ville verkligen göra mitt so prov så att jag blev av med det så jag blev iväg skjusade av pappa för att göra det. men sen visade det sig att jag inte skulle göra det idag iallafall. så jag ba: suck lixom. men men, så jag och ebba ska göra det på måndag istället. eftersom hon inte heller har gjort det x) . thaha, så då kommer båda sitta där som frågetecken medans vi kollar ner på provet och fattar nada. det känns bara att kunna uppleva det tillsammans x) . haha, men nu måste jag plugga lite mer so :)
puss & kram så länge

p.s jag återkommer lite senare med shoppingdags - del 12 ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0