i taket lyser stjärnorna.

hejhej !
jag är ledsen att medela att det inte blir något shoppingdags - del nummer 14 eller 15 ( jag kommer inte ihåg vilket av dem ) eftersom jag nu är hemma hos belli och ho har mac och då kan man inte kopiera x) . thaha, eller det kan man säkert. men jag vet inte hur man gör. haha, iallafall. vi har iallafall just kommit hem från i taket lyser stjärnorna på bio. herregud vad jag grät. den var så himla sorglig men sjukt bra. haha, jag och sara satt och storgrät medans belli och lamers satt där och stirrande på skärmen och det om inte ens en tår. thaha, det var ganska komiskt. haha, alla i biosalongen typ stt och grät x) . men sara grät lungt högst av alla x) . thaha, men nu ska vi görna iordning sängen och byta om till pajta :) . men jag skriver nog ett godnatt inlägg innan vi somnar !
puss & kram så länge. 

p.s sorry att det inte blev någon bild om dagen men asså jag kan inte ladda up bilder på bellis data.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0