hello !

halloj  !
nu sitter jag här i mjukis kläder. haha, orkade verkligen inte tänka ut vad jag skulle ha på mig idag så det fick bli mjukis ;). thaha, men klockan kvart i 1 så ska jag möta upp isabelle vid svampen för att hennes mamma sa att det var jätte rea på stan idag typ så vi ska gå runt och kolla lite :) . vi hade tänkt gå på bio men det blev inte så, haha. japp, men alla mjukis kläder ser ju typ likadana ut för mig, förutom juicy dresser ofc. så jag tror inte jag måste lägga in dagens outfit  ;) , thaha. japp, inatt sov jag iallafall inne hos pica :) vi försökte bygga upp en säng av bara kuddar. haha, den blev typ en meter hög och när jag vaknade imorse så hade typ alla kuddar ramlat ner så att jag låg som när man ska rulla ner för en backe ;). thaha, det var faktiskt lite kul . men nu ska jag skriva rent lite fler no labbar ;). men jag hör ju självklart av mig lite senare. 
puss & kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0