grekisk resturang.

hejhej !
förlåt att jag inte har skrivit någonting idag men jag har faktiskt varit ganska upptagen "/ efter skolan var jag med wendela & ebba, men sen var wendela tvungen att gå så då kollade jag och ebba på oc ! thaha, och efter det så åkta jag raka vägen till en grekisk resturang för att fira min farmors fördelsedag :)haha, jag vet vad man tänker på ner man hör ordet grektiskt. tzatsiki. haha, jag vet ;) men det var faktiskt himla gott! ååh så gott det var, det var nästan det godaste jag ätit =) haha, den låg på valhalla vägen men jag vet inte riktigt vad den hette tyvärr ! "/ thaha, men nu ska jag gå och borsta tänderna och krypa till kojsen , men jag skriver såklart mer innan jag somnar !
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0