good morning !

godmorgon :)
jahapp, ännu en ajuk dag hemma "/ vi som hade so prov idag. och jag ville verkligen bara få det gjort så jag var klar med det :( .  men åå andra sidan så åfr jag ju en extra dag att plugga :) om man ser på den ljua sidan alltså :) . thaha, jag vaknade iallafall först vid 7.01 av mina satans väckaklocka. jag hade haft en ganska dålig natt så jag blev lite sur. och eftersom jag är så klantig så hade jag glömt stänga av min väcka klocka så då ringde den vid 7.01. och då lyckades jag stänga av den istället för att bli rasande och slänga den i väggen. och sen vaknade jag vid 10.11 istället av att pappa kom upp med en kopp te :) thaha, japp :) . det är väll det som har hänt så länge idag. inatt så var jag och pica uppe och kollade på a shot of love med teila tequila eller nu hur hon stavas. eftersom vi båda inte kunde sova en blund x) . thaha, båda vi två hade bara legat i våra sängar i typ en och en halv timme och inte kunnat sova. och sen kom vi ut ungefär samtidigt för att båda hade tänkt kolla på tv. komiskt va ? :) thaha, men tekniskt sett så satte jag på tv och sen kom hon ut . ;D ! haha, gaaaaaaaaaaah. jag kan inte få nog av robert pattinson, man kan inte beskriva honom. iallafall inte i filmen. jag, wendela och ebba kollade på youtube ett filmklipp av honom när han skulle blita tyra banks. haha, plus hans engelska dialekt. kan det bli bättre ? i don´t think so ! thaha, men nu ska jag upp och kolla på oc. men jag skriver nog lite senare.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
jag börjar typ dregla av den här bilden. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0