godmorgon.

hejhej :)
nu har jag vaknat och ätit frukost :) jag vaknade jätte tidigt imorse av byggarbetet, suck -_- . gud vad jag hatar det byggarbetet, men sen så slutade dem i ca 5 minuter för att typ ta en rökpaus eller något och då somnade jag om ingen och drömde en jätte konstig dröm, som jag inte orkar berätta om för det skulle ta mig evigheter. men den var dåligt helt enkelt x) thaha, dagens planer blir att åka skridskor med wendela & EBBA . haha, jag hoppas wendela tvingade med henne tillslut iallafall :) men jag vet inte riktigt vart vi ska åka, det blir antingen östermalms ip. som är sjukt tråkigt för man åker bara runt och runt, och sen finns det kungsträdgården som man också bara åker runt och runt i men är klart mysigare än att åka på östermalms ip :) thaha, aja. jag tror vi går till kungsan :) men vi får se ;)
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0