godmorgon !

godmorgon godmorgon :) jag vaknade för ungefär en halv timme sedan så jag fick lite bråttom att klä på mig och äta frukost :) men jag hinner säkert , jag börjar halv 10 så då går jag härifrån typ vid kvart över :) . det blir nog bra =) thaha, jag kollade just på the voice tv och då var katrin smystoniewska i studion och pratade :) dem pratade mest om attt hon var jätte arg för att blondinbella hade skrivit att hon uppmanade människor att bli anorexiker xS typ. men jag vet inte, det var någonting sånt typ. men, men. nu ska jag packa väskan och bege mig av till the school ! :) men jag hör uj självklart av mig efter skolan :) gaaaaaaaah, jag är så himla glad !  jag ska gå och se twilight för andra gången idag =D ! wiiiihooo !
men nu måste jag gå !
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0