GODMORGN !

godmorgon :)
nu är jag färdig och klar för att gå , men jag tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag gick ;) .  imorse vaknade jag av en hemsk dröm jag hade inatt. jag orkar faktiskt inte förklara hela historien nu för den är ganska lång. jag försökte förklara den för mamma imorse men hon somnade typ halvägs igenom x). thaha, aja. men jag kanske skriver ett inlägg och berättar om den när jag kommer hem ;) . men nu ska jag borsta tänderna och ge mig av :) .
puss & kram

mig just nu :) jag ville prova mina glasögon (a) ! ( igentligen skulle jag redigera
 den lite ljuare och så. och göra den grå. men asså när man laddar upp bilder
 på bloggen så går det inte att ladda upp redigerade bilder typ. helt sjukt märkligt :s !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0