fiskpinnar med ris "/

hejhej :)
nu har jag precis ätit middag, det blev fiskpinnar med ris vilket var halvgott men det funkar :D, man blir ju iallafall smart av det .hoppas jag... thaha, jag slutade jobba vid ungefär 20 i 5 och sen kom jag hem vid 5 . så det var skönt, sen har jag bara slappat fram till maten & skrivit rent no labbarna på datorn & sådär. äntligen är jag klar med labbarna jag gjorde i fredags. så himla skönt, nu har jag bara 3 kvar att göra och skriva rent. sen får jag ju göra extra hemma men det orkar man ju inte "/ eller ? :) man får ju bättre "betyg" om man har flera , för då visar man ju att man verkligen vill göra sitt bästa :) eller ? :) thaha ,jag vet inte, jag får se lite :) . ikväll är det bara jag och leo hemma, vi kanske kommer slå ihjäl varandra men det får man ta, thaha. vi ska gå ner och hyra film. tror ni vi kommer samsas om en ? nee, knappast eller hur. thaha, det blir väll bråk om det också antar jag ;D . thaha, & sen ska vi köpa godis , tror ni att vi kommer samsan om vilket godis vi ska köpa ? knappast eller hur. hahaha, nej men vi ordnar det säkert. hoppas jag... haha, men nu ska jag gå :)
puss & kram

hahahahahahahaha, connie kmr du ihåg ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0