:)

okej, här hittade jag lite kläder och sånt som jag tycker är jätte fina :)
1.
okej, det är tycker jag är världens sötaste väska :) thaha :)
den kommer från assesorize ( ofc. ) . och den kostar bara 299 kr .
hihi, jag tycker iallafall den var jätte söt !

2.
okej, det här är ett par jätte söta gummistövlar jag hittade på
urbanoutfitters.se som jag tycker var jätte söta .
dem finns också i svart men jag tycker rosa var mkt snyggare.
och dem kostar bara 199 kr !

3.
det här är en jätte fin tunika jag också hittade på urbanoutfitters.se.
den finns också i lila & svart rutigt :)
hur gulligt som helst =).

4.
okej, det här är faktiskt ett måste !
en ögonfransbörjare, jag lånar alltid pica & jag säger alltid till mig själv
att jag ska gå och köpa en men det blir inte så, haha.
och dem kostar väl typ bara 20 kr eller något på hm. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0