e & w

hejhej !
nu har jag kommit hem från att ha varit med wendela & ebba =) vi hade det riktigt kul, thaha ( lycka till nu ebba ) :D haha, och nu är jag hemma och ska snart äta :) . okej, ikväll blir det lets dance, jag har faktiskt inte kollat dme sista säsongerna och jag tror det beror lite på att det har varit så himla gamla och tråkiga deltagare med i dem senaste säsongerna, men nu har det ju blivit en klart förbättring asså . nu är ju typ halva crewet unga ju! & det är ju bra, jag ska iallafall kolla ikväll och se om det är värt att kolla på varenda fredagskväll ;) thaha, japp det är väl det som har hänt idag. i helgen blir det jobb för min del :) jippi ! :D men nu ska jag gå.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0