de 4 godaste parfymerna jag vet. =)

jag älskar parfymer, jag älskar dofter av parfymer ( i lagom mängder ) , jag älskar att köpa parfymer, jag älskar färgen av parfymer. jag älskar parfymer helt enkelt, så det här är iallafall mina top 5 ! =) (dem är inte i ordning) 
 


1. DKNY GREEN APPLE
den här parfymen tycker jag luktar helt underbart. innan jag hade luktat på den så tänkte jag bara att alla
har den , så därför tänker jag nog inte köpa den. men sen provade jag den faktiskt i en affär. och då
förstod jag såklart varför alla var helt crazy över den. för den luktar ju helt underbart :D ! haha, så
därför är det här en av mina favoriter.


2. SEXY DARLING BY KYLIE MINOGUE
okej, den här parfymen rekomenderade faktiskt min kära kompis ebba till mig tror jag.
hon pratade om den här parfymen och just då hade jag faktiskt ingen parfym för tillfället
som ajg verkligen gillade. och du gick jag till kicks och provade den på en sån här
svart litet papper och jag älskade den helt enkelt ! den var så himla god :)
så när jag inte fick den i julklapp så var jag ju bara tvungen att köpa den.
och jag hade tur för att den var ju på rea =) thaha :)



3. VANILLA BY ALYSSA ASHLEY
okej, så här är historien bakom denna.
jag och sophia var inne på åhlens och tittade runt lite för att hon hade mött upp mig
i mörby. och du hade min kära vännina wendela sagt att hon tyckte att den här luktade jätte
gott. alltså var jag ju tvungen att lukta på den och se vad jag tyckte. ingentligen är jag inte så
jätte förtjust i söta dofter, men den här var så underbar att jag svimmade :D .
thaha, och det var historien bakom den . hahaha.


4. JAPANESE CHERRY BLOSSOM FRÅN THE BODY SHOP
okej,  mamma sa till mig att leta lite efter julklapp när jag väl var ute på stan en helg.
då gick jag och någon kompis ( jag kommer inte ihåg vem det var ) in i body shop
och såg att dem har en ny parfym. och då tänkte jag ju såklart för mig själv. den
här måste jag prova. och då spejade jag lite och lät den sjunka in.
och den var helt fantastiskt :D thaha. jag blev helt kär i den :)
thaha, och så hittade jag en av mina favorite parfymer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0