blondinbella !

hejhej :)
nu har jag just kommit hem från att ha åkt från lidingö tillbaka till stan, med blondinbella (a) . taha, eller rättare sagt åkte jag ju inte med henne , men asså jag satt ju i samma tunnelbanevagn som henne och det räknas väl för någon eller ? :) hon pratar exakt som hon gör i lets dance, för ni tror väl inte att jag är så dum så att jag låter bli att fråga efter autograf eller ? haha, aja. och hon är världens långaste, helt perfekta naglar . helt sjukt ! thaha, iallafall. idag i skolan har det varit tråkigt, "/ haha, jag bokstavligen sov på so:n, asså jag sov ! på riktigt ! under fílmen så skulle jag bara luta mig över bordet lite för jag var så himla trött, och då så stänger jag bara ögona och vips ! snark.... haha, och sen vaknar jag när alla drar ut sina stolar igen x) thaha, så jag pratiskt taget sov mig igenom halva so lektionen, det känns ju bra x) . thaha, men men. sånt händer väl ibland, eller ? :) haha men nu ska jag äta middag =) det blir tacos och jag känner redan den goda lukten =D !
puss & kram så länge.

tihi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0