21 januari 2009 kl. 17.18

hejhej !
förlåt att jag inte skrev ett godnatt inlägg men jag var tvungen att gå lägga mig för mamma så jag hann inte ! sorry. aja,idag har jag varit med elsa och josephine :) vi rensade ut elsas garderob och då fick jag lite stuff som jag kan visa lite senare i shoppingdags- del 7 ! :) hihi, och efter det gick vi till ica banér och köpte lite vienetta :D ! taha, jag älskar det :) och sen kom vi hem till elsa igen och kollade lite på tv. men sen var jag tvungen att gå hem och nu sitter jag här :) jag ska snart börjar göra klart alla mina no labbar som ska vara inne på måndag "/ . och nu har jag just kollat på lite avsnitt av oc :) . thaha, gud vad jag älskar det :) speciellt seth´s kometarer  :) dem är så himla roliga :) även om man sitter där själv och kollar håller man på att kisa på sig av skratt, det gör jag iallafall ;). thahaha, men min humor är inte speciell tror jag :) haha, japp ! men nu ska jag börja skriva rent no labbarna :)
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0