väldigt krånglig dröm

godmorgon !
nu sitter jag här och har just vaknat med en kopp te i handen :) jag hade värsta konstiga drömmen x) . jag var typ på någon välgörenhetsgrej och jag var serena i gossipgirl, och sen ser jag dan kyssa en annan tjej och då bestämmer jag mig för att hoppa ut igenom fönstret så att jag skulle landa i central park så jag kunde köpa mig en glass och tänka igenom alltisammans x) . men sen slutar det med att jag hamnar på någon kinesetempel för att jag typ nästan dog när jag skulle landa i central park. så det var typ rehab / sjukhus. det var sjukt, och sen kom blair och vanessa och chuck,nate och dan för att se hur jag mådde och sen skulle jag typ ta någon drog så att jag somnade in och då var ellinor och wendela där för att hålla min hand medans dem doserade mig, men sen gjorde läkarna fel så jag fick göra det själv istället. men jag kunde ändå prata med wendela och ellinor medans jag sov. hänger ni fortfarande med eller ? x) haha, aja. nepp, nu ska jag äta frukost :) . jag kanske skriver ett till inlägg innan jag går iväg och jobbar :) . men jag är inte säker.
puss & kram så länge.

sommar 07 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0