TRASDOCKA ?

tjena tjena :)
nu är jag hemma från jobbet, gaaaaaaaaaaaah . jag känner mig som en
trasdocka som har blivit alldeless för sliten i sina dar x) haha, åååh
! jag och mammi köpte ett par skor till mig idaag eftersom
jag råkade göra sönder mina för några dagar sedan i matkön hehe, så vi köpte
 par nya. jag tycker dem är as coola =) hihi,
 dem är lite skateaktiga , som alex alltid har x)
 haha, med päls inuti =) och hur sköna som helst!  :)
 plus en LITEN päls väska som man kan ha när man går
på tjejmiddagar och sånt =) . den var jätte söt ! jag
 kan ladda upp lite bilder senare i shoppingdags - del 30 !
nepp, nu blir det äänu mer plugg :) ! tyvärr.
puss & kram så länge ! :)

sorry wendela, men jag var faktiskt tvungen. sommar 07 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0