Utkast: okej, jag ...

okej, jag har haft två olika converse, eller som jag kallar dem. all stars, ena var lite persiko färgade och dem andra var vita från cheap monday ! jag gillar allstars, dem är jätte sköna och neutrala. och nu ska jag inte överdriva, det är inte dem skönaste skorna jag här, men asså dem är verkligen i obekväma heller. och dem passar till allt :) så nu inför våren hade jag tänkt köpa ett var nya nu inför våren !  eftersom ena paret jag har är för små och dem andra är väldigt smutsiga väldigt slitna . alltså tycker jag att det är rags att köpa nya. Men jag behöver era råd ! för jag har 2 stycken jag verkligen gillar !  ett par som är lite neutralare än dem andra två , och dem passar verkligen till allt !
 


 

och sen har vi dem andra som inte är fullt

 neutrala men jag gillar dem jätte mkt !



och sen finns det den tredje, men den hittar jag tyvärr inte på bild "/ . haha .


men nu måste jag gå !

puss & kra mså länge.

Kommentarer
Postat av: constance

haha den andra skulle passa dig som handen i hansken ! ;)

2009-02-12 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0