KJAT.

hejsan hoppsan allihopa !
nu hr jag kommit hem från katti och precis ätit middag, det blev sushi :) hur gott som helst ! idag efter skolan så tror jag
 ni redan vet att jag var med katja, laex och lamers :) vi hade det jätte kul =) , hihi, jag kan ladda upp lite bilder senare i inlägget ! ååh, nu har jag jätte mycket skolarbete jag måste göra eftersom jag är borta veckan efter sportlovet ;) , ååh gud vad härligt det ska bli :) ! men jag kommer sakna min vänner jätte mycket :) men jag och juliorna( julia l och julia
g = juliorna )  har  bestämt att vi ska ses, eftersom det är typ bara vi som är hemma på lovet x) . haha, idag fick vi prata med julio igen jag tror inte ens jag kan hålla räkning längre för hur många gånger vi har fått utskäljning dem härveckan . den här gånger så var det att vi hade pratat för mycket så svenskan. jag och katti kollade på varann som frågetecken
och ba: whaaaaaaat ? x) haha, vi fattade ingenting eftersom största delen av tiden som vi pratade var om skolarbetet. menmen ! här kommer lite bilder från idag :



katja, sweetheart ! <3

vår kladdis =)

HAHAHAHAHA, DEN HÄR BILDEN KAN NOG INTE FÖRKLARAS MED ORD. x)

katja, jag, lamers. fråga inte varför vi har jackor inom hus. svaret är enkelt: det var kallt. x)

i love u .


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-20 @ 20:54:53
Postat av: katja

taaaaaaaaaaaaaack tinki för att du laddade upp den dära bilden hahah :P love you sunshine !<3

2009-02-20 @ 20:56:02
URL: http://katjakatja.blogg.se/
Postat av: Elin

vet du katinka? jag tror NÄSTAN att det var jag som pratade mest på svenskan =) taha, håller du me eller? XD

2009-02-20 @ 22:39:10
URL: http://littleheart.blogg.se/
Postat av: Elin

vet du katinka? jag TROR att det var jag som snacka/skratta/dampa mest på svenskan... XD

2009-02-20 @ 22:40:39
URL: http://littleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0