dagen.

hejhej !
glad alla hjärtans dag föresten ! aja, nu är jag hemma från en jätte mysig dag med nästan alla mina kompisar :) haha, det har faktiskt varit en enda stor kompis dag idag, iallafall för min del =) ! thaha, det började med att jag vaknade upp hos
katten med isabelle vid min sida klockan 9.13 .haha, jag vet . jag är ett litet freak som skriver exakt klockslag men jag tycker det är lite kul x) . haha, sedan efter ungefär en timme senare så börjar jag packa ihop mina saker för att ta bussen hem till mig som gick klockan 10.34 från busshållsplatsen :) . sen när jag kom hem så duschade jag och packade väskan för att gå till connie ! :) klockan 11.41 kommer jag till connie. vi satte igång direkt med cupcakesen, och det var tur det eftersom lite senare i receptet stog det att det skulle stå inne i 3 timmar x) . haha, gud vilken tur att vi började med dem. haha, så här såg den ut när dem var klara :

haha, :)

sedan fortsatte vi med några mördegs kakor :) haha, dem blev lite konstiga i färgen, och väldigt torra :) men dem blev faktiskt jätte goda :) så här såg den ut :

hihi, söta va ? :)

 haha, och sen blev det scones ! haha, vi hade lite brådis medans vi gjorde dem, eller rättare sagt : när rebecca ( jag tror hon stavas så, ta inte illa upp conne om jag har stavat fel x) ) gjorde dem :) men dem blev himlas goda, men man blev riktigt mätt ! tyvärr har jag ingen bild på dem att visa upp x) . haha, och sen blev det små mackor ! men ost, soltorkad tomat och basilika ! så här såg dem ut :

hihi :)

japp, det var det vi bjöd på :) och självklart te och lite saft och sånt :) ! det var en jätte lyckad fika tycker jag :) haha, gud.
 vi höll på med dem här grejerna i 4 timmar ! fattar ni ? 4 TIMMAR ! haha, det är sjukt. haha, men lite senare kom vännerna ! wendela, ebba ,julia och elsa :) . vi hade det jätte mysigt med mycket skratt och goda cupcakes (a) . haha, men vid ungefär kvart i 6 tiden var dem tvungna att gå. och då var jag, wendela och conne kvar och var inne lite på datorn och städa undan :). nepp, nu ska jag kolla lite på melodifestivalen med familjen. här kommer lite bilder från igår och idag =)!


pasta a la wendela och katja :)


haha, isabelles lilla grimas !


hihi, katten =) !


färdigornade bordet :)


vår lilla drink och våra fina sugrör = )


okej då, jag bjussar på den ;). hoppas du också gör det ebba =) !
( bilderna är tagna och uppladdade av mig. förutom några stycken som connie har tagit :) )

tyvärr inga bilder på några andra eftersom det inte blev så många bilder på när själva fikat var eftersom vi glömde att ta bilder. men dem bilderna som togs blev jätte suddiga, jag vet inte varför. men men !

puss & kram så länge.

Kommentarer
Postat av: fredie

det enda jag kan skriva är OJ, det verkade jätte mysigt men kan man skriva haha,tihi,hihi,taha fler gånger i ett inlägg erl??

hejhej !

glad alla hjärtans dag föresten ! aja, nu är jag hemma från en jätte mysig dag med nästan alla mina kompisar :) HAHA, det har faktiskt varit en enda stor kompis dag idag, iallafall för min del =) ! thaha, det började med att jag vaknade upp hos katten med isabelle vid min sida klockan 9.13 .HAHA, jag vet . jag är ett litet freak som skriver exakt klockslag men jag tycker det är lite kul x) . HAHA, sedan efter ungefär en timme senare så börjar jag packa ihop mina saker för att ta bussen hem till mig som gick klockan 10.34 från busshållsplatsen :) . sen när jag kom hem så duschade jag och packade väskan för att gå till connie ! :) klockan 11.41 kommer jag till connie. vi satte igång direkt med cupcakesen, och det var tur det eftersom lite senare i receptet stog det att det skulle stå inne i 3 timmar x) . HAHA, gud vilken tur att vi började med dem. HAHA, så här såg den ut när dem var klara :

HAHA, :)

sedan fortsatte vi med några mördegs kakor :) HAHA, dem blev lite konstiga i färgen, och väldigt torra :) men dem blev faktiskt jätte goda :) så här HIHI, söta va ? :)

HAHA, och sen blev det scones ! HAHA, vi hade lite brådis medans vi gjorde dem, eller rättare sagt : när rebecca ( jag tror hon stavas så, ta inte illa upp conne om jag har stavat fel x) ) gjorde dem :) men dem blev himlas goda, men man blev riktigt mätt ! tyvärr har jag ingen bild på dem att visa upp x) . haha, och sen blev det små mackor ! men ost, soltorkad tomat och basilika ! så här såg dem ut :

hihi :)



japp, det var det vi bjöd på :) och självklart te och lite saft och sånt :) ! det var en jätte lyckad fika tycker jag :) HAHA, gud.

vi höll på med dem här grejerna i 4 timmar ! fattar ni ? 4 TIMMAR ! HAHA, det är sjukt.HAHA, men lite senare kom vännerna ! wendela, ebba ,julia och elsa :) . vi hade det jätte mysigt med mycket skratt och goda cupcakes (a) . HAHA, men vid ungefär kvart i 6 tiden var dem tvungna att gå. och då var jag, wendela och conne kvar och var inne lite på datorn och städa undan :). nepp, nu ska jag kolla lite på melodifestivalen med familjen. här kommer lite bilder från igår och idag =)!

pasta a la wendela och katja :)

HAHA, isabelles lilla grimas !

HIHI, katten =) !

färdigornade bordet :)

vår lilla drink och våra fina sugrör = )

okej då, jag bjussar på den ;). hoppas du också gör det ebba =) !

( bilderna är tagna och uppladdade av mig. förutom några stycken som connie har tagit :) )

tyvärr inga bilder på några andra eftersom det inte blev så många bilder på när själva fikat var eftersom vi glömde att ta bilder. men dem bilderna som togs blev jätte suddiga, jag vet inte varför. men men !



puss & kram så länge.





OJOJOJ säger jag bara...

2009-02-15 @ 10:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0