HAHA, BAKANDET GÅR SUVERÄNT ! x)

hejhej !
det här kommer bli en snabbis eftersom nu ska jag, katja och beli har lite alla hjärtans dag bakning :) hihi, det ska bli jätte gott =) men jag kommer inte avslöja vad vi ska göra utan det får ni veta om någon timme eller något =) vi har just varit ute och handlat karamellfärg :) haha, en liten hint ! =) haha, nepp nu måste jag hjälpa till med bakandet :) ! haha,katja håller att snacka om att hon har hittat en kyckling i ägget vi harj ust har kläckt i bunken x) och dem har en jätte gullig granne som just har varit  brasilien och har just tagit hem massa salsa godisar till katja och katjas familj ! hur gulligt som helst, haha och nu sa just belli att hon tappade andan men nu kan hon andas igen typ. efter ett glas vatten x) haha, och nu så låter det jätte mycket eftersom belli vispar typ. haha, ocn hon vet typ inte hur man göra så katja försöker lära henne x). haha ´, och jag letar bilder på google på ryan sheckler, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. jag kan inte ens beskriva med ord vad jag och katja tycker om honom x) ! haha, jag tror alex har lite konkurans här va ?! x)haha, jag skojar barar lite alex, du har ingenting att roa dig för :) ! haha, belli ! hon är så himla rolig, hon har typ somnar på matbordet. haha !  nej, men hon typ bokstavligen talat SITTER oxh sover på stolen . x) haha, tyvärr kan jag inte ladda upp en bild på hur det ser ut . men ni ska bara veta ! HAHA, nu sitter hon och läser en tidning och bara : omg, det här kan inte vara sant. om en reklamsida. x) haha,och nu så ba : du skojar, till sig själv. nepp, nu måste jag angagera mig lite i bakande här va !?
puss & kram så länge.

ryan sheckler. <3
 

Kommentarer
Postat av: sarah

OHHMYGOD,! MIN POOOJKVÄÄÄÄÄNN!<3 :D

2009-02-14 @ 10:58:22
Postat av: KATINKA

min meeeeeeeeeed ! x) :D <3

2009-02-14 @ 22:15:15
URL: http://katinkas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0