.

hejhej !
nu har jag och constance just gått på stan i 4 timmar, snacka om att jag har ont i mina fötter. jag kommer typ inte kunna stå på hela kvällen x) haha, vi kööpte iallafall lite grejer! men nu är jag hemma hos katja :) jag tror att vi snart ska käka lite middag :) jag tror det blir något som heter pasta a la katja och wendela :) jag vet inte riktigt vad det är men det är säkert gott :) haha, ikväll ska vi typ möblera om katjas rum =) ! det ska bli kul, haha. jag vet inte riktigt hur vi ska göra om det, men det blir säkert snyggt :) thah, nu sitter alexoch typ trycker as-snabbt guitarrhero , haha . han är på expert och kör någon jätte dålig låt som han säger att han får kramp i armen av typ x) ! haha, nepp. nu ska jag  vara lite social mot alla mina vänner :) puss & kram så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0