till Katinka !

okej , nu borde alla fattat vad som har hänt :/ jag är väldigt ledsen för katinkas skull , & ja önska att ja var med henne nu så att ja kunde trösta henne ! jag kommer ihåg den dagen min farmor dog som att det var igår . han kommer säkert ha det super bra där uppe & se soluppgången varje morgon & titta ner på dej & skydda dej promise !

Livet finns bara där
 Självklart och som om det alltid funnits
 Rutinerna tar över
 Vi hinner inte
 Dagarna bara rusar iväg
 Och vi följer med
som om vi var tvungna till det
 Men vem har sagt att vi
måste springa genom livet?
 Vem har bestämt att allt ska gå så fort?
En dag kanske allting stannar upp
inom loppet av bara några minuter
Kan hela vår värld förändras
 Den värld vi tar för given
De människor vi älskar
Men inte alltid talar om det för
 När de försvinner
 finns inte längre någon självklarhet .

ja finns här för dej , ropa när du behöver mej så kommer jag .
jag älskar dej !
/ katja <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0