THE oscars.

hejhej!
nu har jag och belli vaknat till liv . hon vill ut och springa och jag vägrar . haha, jag orkar verkligen inte ... haha, latmask . jag vet ! x) haha, någon annan som såg på oskarsgalan inatt ? jag gjorde det, okej inte hela såklart. men jag kollade på the red carpet. ROBERT PATTINSON var där och snackade med en av " reportrarna" haha, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah . och jag tycker det var rätt att heath ledger eller nu hur han stavas van en oscar.  även om han var död så jag han ju värd det ! :) haha, gud vilken fin klänning natalie portman hade på sig , den var hur fin som helst :) , tahaha. aja, det är ju bara en gång om året  så det är ju faktiskt värt att sitta uppe på natten och kolla på det haha, även om belli har somnat för länge sen . 
kyssar .

Kommentarer
Postat av: c

jag evt att den börjar i natt, men jag kan väll änd¨kolla på den dåå?

2009-02-23 @ 15:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0