spanska prov...

hejhej !
sorry att jag intet har skrivit tidigare idag, men jag har helt enkelt inte haft tid "/ . gud, vi hade spanskaprov idag, det gick verkligen jätte dålig. vem glömmer bort vad bil är på spanska, vi har lixom lärt oss det ordet minst   2000000 gånger ! herregud asså, aja. redan där missade man ju ett poäng "/ . aja, det gick iallafall väldigt bra på matteprovet som vi fick se reslutatet på idag, :) så med det är jag nöjd :) , jag trodde faktiskt jag skulle få jätte mycket fel eftersom jag inte kollade igenom A-delen innan jag lämnade in den :) men som tur var hade jag inte gjort några slavfel på det :) nu har jag iallafall just kommit hem från teatern :) det var kul men vi fick typ inte spela någonting för han ville göra klart " manuset" först "/ . men det var kul :) nepp, nu tror jag att jag ska äta lite middag , men jag kommer tillbaka lite senare med shoppingdags - del 22 ! :)
puss & kram så länge .


sommar 07, det var en bra sommar det ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0