söndagar...

jag hatar söndagar, okej. hatar kanske är lite fel ordval här va. men jag ogillar söndagar för att man vet att det är ens sista dag av helgen och sen kommer måndagen... och alla hatar måndagar typ. aja, så söndagen är iallafall ingen favoritdag i veckan för min del. det är inte måndag heller för den delen. men asså, aja. idag som sagt blir det bara att ta det lungt :)  jag är snart klar med twilight och jag hoppas på att få den andra av ebi imorn =) . haha, nepp. jag kommer tillbaka lite senare med shoppingdags-del 26.

måsten idag :
[  ]gå och byta en jätte söt blus mamma har köpt åt mig .
[  ] läsa ut twilight, (a)
[  ] städa rummet...

puss & kram så länge.


jag och pica, sommar 07 .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0