släktdag.

hejhej :)
nu är jag hemma igen :) gud, jag är så himla trött, jag och belli gick och la oss vid halv 2 och sen var vi tvunga att gå upp vid halv 11 "/ . suck, aja. idag har det varit en enda stor släkt-dag, mina morbror och hans fru kom och hälsade på mig, mormor och mamma kom lite senare och hälsade på mig och nu kommer farmor på middag :) gaah, jag måste faktiskt sätta mig ner och plugga lite spanish nu, vi har prov och typ alla andra i mina klass ( förutom mig och ebba , ofc. . sorry ebbi, men vi är faktiskt inte särsklit bra x) ) haha, är typ helt grymma och kan prata flytande, men av någon lite konstig andledning så fastar inte spanska i mitt lilla huvud eftersom det redan är fullt med massa annat ( väldigt viktigt fakta ) som att på vår gata är det städgatan på ondsdagar te.x, eller att fotoaffären nere vid mig tar 1.50 för en bild. aa, jag tror ni fattar. så allt jag kan säga på spanska typ är : hola ! yo me llamo katinka y yo tengo doce años ! bra va ? och jag har faktiskt gått 3 dagar i veckan på spanska i mer än ett och ett halvt år nu ! bra jobbat, katinka !
haha, nej. me n seriöst, nu måste jag faktiskt sätta mig med spanskaböckerna innan middagen "/ . suck. jag kanske ringer ebba, så kan båda plugga i telefonluren ! jaaaaaa ! det är klart man gör det ju ! smart tänkt, katinka ! x) haha, men jag återkommer lite senare med shoppingdags- del 20 !
puss & kram så länge.



haha, världens s¨taste bild på bellan ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0