skiddag med skolan !

hello!
sorry att jag inte skrev några inlägg igår, jag kom hem vid typ 7 och sen fick jag inte gå in på datorn för pappa. förlåt "/ . aja, igår var det iallafall skiddag i skolan ! haha, det var faktiskt jätte kul. men jag tror att jag gjorde någonting konstigt med mitt ben för jag fick jätte ont i det vid 3 typ. men alla var jätte snälla och väntade på mig eftersom jag var så sjukt seeeeg ! x) haha, eftersom jag var den enda som åkte bräda tyckte jag lite synd om dem som fick vänta på mig. ett specielt tack till lamers som väntade på mig jämnt och ständigt x) ! thaha, ajaj. det var iallafall grymt kul och jag hoppas vi gör det igen nästa år :) ! jag skriver nog lite fler inlägg senare ;) !
puss & kram så länge.

lite bilder från kungsberget:

haha, katten x) !


early rising morning birds !


det såg mest ut såhär hela vägen x) !


äntligen är vi framme !


ankaret lossnade när jag och lamers åkte ankarlift x) !


haha, lamers x) !


ahaha, det stog lite sånna här skyltar på sittliftarna :) jag försökte ta kort på alla men det gick inte så bra .


lamers in the sittlift !


elsa, olivia, julia, elin & jossan


alla tjejerna som hängde med !


haha, tive ramlade x) !


och sen var vi på väg hem igen :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0