SHOPPINGDAGS - DEL 32

okej, igår var jag och belli på stan . ioch då menar jag bokstavligen talat - på stan. haha, jag tror vi var på alla 4
"malmar" helt seriöst . haha, jag var iallafall helt slut när jag kom hem... haha, men jag plockade faktiskt upp några
 saker på stan igår . först och främst - ljudet av ditt hjärta . eftersom mamma avbeställde våra böcker från adlibris - det är en väldigt lång historia . men för att göra den kort så hade jag förhandbeställt en bok . co hden skulle komma den 11 mars . men dem andra böckerna vi också bestält skulle också komma då . och vi behövde ju våra böcker till alperna .haha, hänger ni med ? aja , så den köpte jag iallafall på bokrean ! 149 kr. och sen köpte jag en jätte god
lip balm från någon äffar inne på souk vilket jag tror har blivit min nya drog eftersom den luktar så himla gott - den kostade 39 kr :) . haha, och sen köpte jag en grej från nuetrogena som kostade 65 kr . japp, det var vad jag handlade igåår ! =) . enjoy !

fick tyvärr ingen bild på min lipbalm .
 men det kanske kommer i nästa inlägg x) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0