shoppingdags- del 31

okej, idag så snubblade jag på lite grejer inne på body shop ! för några månader sedan fick jag se små mini size body scrub inne på body shop i pk huset , men sen kom jag tillbaka några veckor senare och då hade dem slutat sälja det . vilket jag blev ganska ledsen över . men sen gick jag och lamers inn på body shop - östermalmstorg idag och då fick
 jag se dem små i en box . och sen stog det " tag 3 betala för 2 " . jag ba: YES ! jag valde coconut, moringa och shea och sprang till kassan. sammanlagt kostade det 78 kr och jag gick ut från affären med ett stort leende på läpparna . okej, nu överdrev jag . jag gick inte ut med ett strålande leende , men på insidan så gjorde jag det . eftersom jag tyckt att jag gjort en bra affär x) haha, aja . och jag menar , vem kan motstå att köpa sånna där små gulliga varelser . när dem står i fönstret och bara väntar på att få bli köpta ? så gulliga och små grejer kan man bara inte motstå, iallafall inte jag . haha, x) . så dem är 3 följde med mig hem idag .

kyssar .

Kommentarer
Postat av: c

åh alla de där lukterna är jätte goda! =) <3

2009-02-25 @ 15:55:17
URL: http://conne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0