shoppingdags- del 30

okej, jag var faktiskt tvungen att ha nya skor. asså då var det bokstavligt talat TVUNGEN. jag kunde ju faktiskt inte gå runt med dem dära söndriga grejerna överallt x) och jag hade varit och kollat på dem för ett bra tag sen fast i brunt och sen när vi kom tillbaka föra tt köpa dem så fanns dem inte kvar. och sen var jag och mamma på stan och kolalde på skor idag innan jag började jobba. och då fanns dem, fast tyvärr inte i brunt utan i svart .men det fick duga, jag valde mellan dem eller ett par stövlar på marzio :) men det blev dem här , och sen hittade mamma en liten handväska på marzio hon ville ha, men hon trodde inte hon skulle andvända den så mycket och då sa jag att jag kunde ha den ibland till tjemiddag. om det passade vad jag skulle på mig . för den är ganska liten så man får typ
bara plats med en mobil. nycklar occ pengar :) . jag tycker iallafall dem båda var as coola :) thahah :

mina nya skooor :) jag vet att dem är lite killiga. men
dem fanns inte kvar i bruuuna ju ...

och den coola handväskan ( enligt mig alltså ) men asså
 pälsen är lite ljusare än det är på bilden .


peace out , girl scout.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0