shoppingdags- del 23

okej, jag gillar body lotions och sånt där väldigt mycket och då var jag inne på kicks och fick syn på elizabeth Ardéns body cream som var baserat på grön te och honung tror jag :) och då luktade jag på den och jag tycker den luktade jätte gott. men klantig som jag var så kollade jag inte på priset när jag var där. och får inte fram vad den kostar på kicks hemsida. men elizabeth ardéns grejer brukar vara ganska dyra. och sen var jag inne på åhlens och där har dem ett märke som jag tror heter aloe vera, som har väldigt fräscha grejer x) tycker jag. och då tog jag med mig en liten resetvål därifrån när jag skulle till usa med pica i sommras. och jag älskade den, och sen såg jag att den fanns i body cream så då blev jag jätte glad. body creamen kostar bara 95 kr .så det blir lite dyr vs. billig =D ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0