shoppingdags - del 22

okej, jag gillar verkligen body shop´s grejer. men grejen är den att jag tycker deras grejer att rätt så dyra . okej, nu ska jag inte överdriva , men det är ju inte så att man skulle köpa typ 7 produkter där när man bara kommer in i affären någon dag bara för att det är så billigt. aja, så i höstas någon gång så kom det ut en ny doft - moringa. och den var som hand i hanske för mig , jag älskade verkligen den. och då när jag och elsa hade tjejmiddag så fick jag en mini bodylotion av constance, vilket var just då moringa ! och då blev jag ju överlycklig ( ofc. ) och började andvända sen bums. men nu tog den slut för ett tar sen och vill jag jätte gärna köpa en ny ! tillsammans med alla andra produkter från body shop som är moringa :) ! så här är dem :

1. FOAMING BATH
ANDVÄNDS TILL :
att få mer skum i badet ( i think )
KOSTAR: 179 KR

2.SOAP
ANDVÄNDS TILL:
amen hallå, vad tror ni (?!)
KOSTAR: 45 KR

3. BODY BUTTER
ANDVÄNDS TILL:
att smörja in huden så att den inte blir torr. jag
 menar, ännu en gång. hallå, det är BODY-BUTTER, vad skulle det
annars andvändas till lixom ? :)
KOSTAR: 165 KR.

4.BODY LOTION
ANDVÄNDS TILL:
ungefär samma sak som body butter, gud vad onödigt igentligen.
 jag menar, det är ju bara det att en är i burk och den andra sprut flaska ? :)
KOSTAR: 165 KR.

5. BODY SCRUB
ANDVÄNDS TILL:
att få bort död hud från huden och andvänds när man duschar.
KOSTAR: 215 KR

6. SHOWER GEL
ANDVÄNDS TILL:
när man duschar.
KOSTAR: 102 KR


Kommentarer
Postat av: coie

men katinka body butter är mycket tjockare än body lotion :)

2009-02-10 @ 19:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0