shoppingdags- del 20

okej, för några veckor sedan var jag hemma hos wendela och åt lunch, och då kom hennes mamma med den nya thomas sabo katalogen med den nya colletionenoch visade oss ! och gud vad söta dem är , en sån är man ju bara tvungen att ha. så jag jag hade tänkt köpa antingen ett peacemärke, eller en sån där cool buss X) . haha, jag älskar thomas sabo men det är ju så sjukt dyrt. asså en berlock kostar typ 300 - 400 kr. asså, en berlock ! det är sjukt ! men men,  dem är jätte söta :)  så en sån hade jag tänkt köpa och sätta på mitt berlockarmband. !


Kommentarer
Postat av: sofia

åh tänker köpa ngt av dem!

2009-02-08 @ 20:50:49
Postat av: Anonym

en kostar inte den nya kollekionen mer??för de är typ större och sådär, för peacemärket kostar 980 kr tror jag..

2009-02-09 @ 17:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0