shoppingdags - del 19

okej, jag snackade en del om rosa bandet igår och sånt där, och att jag gärna sponsrar bröstcancerforskning . och jag älskar att spela scrabble eller nu hur det stavas :D . jag spelade det senast när jag var nere i torekov med elsa hon hennes mormor och morfar :) . och det är hur kul som helst tycker jag. men det blir ju inte så ofta som jag spelar det eftersom jag inte har spelet själv, och det är ju bara kul att spela det om man vinner ( ofc. ? ) . och då var jag inne lite och hittade ett rosa scrabble, och det var inte det bästa. utan 75 % av vad spelet kostade gick till bröstcancer och rosa bandet ! hallå, kan det bli mycket bättre ? det är helt rosa och stödjer rosa bandet. haha, jag tror redan ní har förstått att rosa är min favoritfärg , eller hur ? (a) . haha, aaa. jag tyckte iallafall det var en sjukt smart ide. det är klart man köper ett sånt ju !? men problemet är att jag inte har sett det i någon butik ännu , men jag får hoppas på att jag hittar det i någon butik snart ! :D

coolt va ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0