shoppingdags - del 17

okej, jag har länge velat ha ett par myssockor som jag kan
 masa mig runt i när jag är sjuk eller
 bara har en slappdag :) . och då köpte jag ett
 par på mellandagsrean för 99 kr :) .
 helt turkosa ! thaha, iallafall. och sen var vi
ute på landet och då var jag dum nog
 att lämna dem där. och det är inte så ofta vi
 åker ut till landet så jag får aldrig tag
 på dem, så därför hade jag tänkt köpa
 mig ett nytt par ! =) dem här hittade
 jag på accessorize för 120 kr :) söta va ? 
 


Kommentarer
Postat av: Olivia

jag har utmanat dig

2009-02-04 @ 18:56:07
URL: http://oliviabd.blogg.se/
Postat av: katinka

haha, okej :) i vad ?

2009-02-04 @ 18:58:47
Postat av: Anonym

fett söta =)

2009-02-04 @ 19:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0