shoppingdag med connie.

hejhej :)
nu har connie  just gått, idag så har vi varit lite på stan och köpt lite grejer tills på lördag, om ni inte redan har missat det så är det ju faktiskt alla hjärtans dag då ! wiihooo ! jag älskar alla hjärtans dag :) jag vet ingetligen inte varför jag gör det, men men :) .sen kom vi hem till mig och då vill hon börja lukta på alla mina läppglans jag har ( jag har sjukt många ska ni veta ) . och för några minuter sen gick hon. idag så köpte jag och connie:

6 st söta sugrör
röda värmeljus
röda hjärtdekorationer
3 tablettaskar
4 stearinljus
rosa bakformar
 

japp, och så hade vi tänkt handla lite mer på fredag en stund , för vi hittade inga servetter idag typ. "/ haha, men det har vi iallafall köpt så länge :) det kommer blir jätte fint tror jag. jag och conne har nämnligen bjudit in några tjejer på alla hjärtan dag - afternoon tea. jag vet att det låter lite töntig men det ska faktiskt bli jätte mysigt med masa olika bakelser och sånt :) , haha. jag och connie har planerat väldigt noggrant ska ni veta x) . haha, nepp. om 10 minuter blir det life of ryan som jag hare börjat följa på mtv, det är faktiskt sjukt bra :) jag förstår inte varför inte så många kollar på det. men jag misade igår , och det var typ det mest spännande avsnittet igår, ever ! haha, men men. nu blir det the hills !
puss & kram så länge.


connies favoriter:
beauty rush - victoria´s secret
beauty rush - victoria´s secret
boublemint - claires
smoothie läppglans - cvs
( hehe, alla 4 kommer nämnligen från usa )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0