PLUGGA.

hejsan !
nu har jag precis ätit middag, men jag var inte alls hungrig eftersom jag har världens huvudvärk. suck, jag hatar att ha huvudvärk. jag som verkligen behövde plugga ikväll också "/ . åååh, huvudvärk kommer alltid vid fel tillfälle, men men, jag får väll ta och sätta mig med spanska böckerna ändå och göra mitt bästa :). thaha, åååh. idag har jag iallafall varit med ebba :) vi slutade vid tolv och sen gick vi hem till mig åt lite och sen gikc till ebbi och pluggade :) vi hade jätte mysigt iallafall och vi kom på mig ramsor för att klara oss igenom spanskaprovet x) . herregud, det kommer typ bli ett mega prov eftersom det är så sjukt mycket man ska kunna. suck. jaja, det ordnar sig säkert x) . haha, just nu kollar jag på life of ryan :) jag tycker det är riktigt bra faktiskt :) haha, nepp. nu måste jag plugga ! men jag hör ju självklart av mig lite senare :) !
puss & kram så länge.

elsa och julia, sommar 07. <3


Kommentarer
Postat av: coie

shit vad söt och anurlundare elsa ser ut i blont hår!

2009-02-09 @ 20:08:22
Postat av: juliag

herre gud, är det vi?

2009-02-10 @ 20:55:22
Postat av: Elsa

NEJ JAG DÖR!!!!! jag ser ut som en tjockis som har varit på mallorca. och nej, mitt hår är inte platinablont - DET ÄR SOLBLEKT!!! för er som undrar. jää. puss

2009-02-11 @ 15:02:03
URL: http://twoinstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0