"om jag kunde drömma" :P

okej, nu ska jag ´försöka skriva ett inlägg utan att det raderas. undrar hur det kommer gå ? haha, asså det verkar alltid som när man ska skriva någonting viktigt på datorn så försvinner det eller så går det det att hitta senare. det är som om datorn kan läsa ens tankar att det man skriver är väldigt viktigt och därför ska datorn skoja lite med en och få dokumentet att försvinna lixom. haha, jag tycker iallafall det är sjukt störande ;) ! haha, aja. jag fick låna twilight boken av ebba, men på svenska heter den " om jag kunde drömma " , haha. jag fattar inte varför den inte kunde heta twilight här också lixom. x) aja, ibland tycker jag att folk tänker lite konstigt. aja, nu ska jag fortsätta läsa den, jag är typ på 3:dje sidan och redan helt besatt av den x) ! haha, så nu ska jag gos aner mig i sängen och fortsätta läsa med en kopp te !
PUSS & KRAM SÅ LÄNGE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0