MIDDAG.

hejhej :)
nu har jag precis ätit middag, det blev chickennuggets med ris och lite sånt , det var gött ;) . haha, aja. det blev inget life of ryan ikväll, jag har ingen aning varför, men men. haha, åååååååh. jag är jätte sur på mig själv för att jag glömde twilight nummer 2 i skolan... "/ hallå, jag ville faktiskt läsa den ikväll !!!! asså juli och sören kan ju bara glömma att jag tänker torka dem dära äckliga borden varje dag... herregud, vi spillde ( lite ) mjölk, whats the big deal ? haha, herregud. jag blir typ förbannad. herregud, vi har ju inte ens gjort något fel. ( okej, ett litet fel kanske, men herregud. folk leker väll i matsalen hela tiden !? ) . haha, aja.
puss & kram så länge

jag saknar det... <3

Kommentarer
Postat av: constance

katyinka haha herregud 4 gånger ;)

2009-02-16 @ 19:20:47
URL: http://conne.blogg.se/
Postat av: Elin

haha men, patetiskt, om de skulle bestraffa alla som leker i matslen som ni så skulle de fan ha matvärdar till år 3000! =) haha

2009-02-16 @ 23:35:17
URL: http://littleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0