(lite) lekande med kolasnören. (a)

okej, ni kan aldrig tro era öron om vad jag och isabelle just gjorde. haha, vi satte ihop kola snören i varandra så att det skulle räcka ner från mina balkong till gatan, vilket är 5 våningar kan jag säga er. haha, alltså 24 kolasnören senare:

1 och ½ kolasnöre´s paket andvändes till våra lilla uppfinning.


haha, isabelle sätter ihop.


uppe från min balkong, belli står där nere x)


och ner till gatan.


och 24 kolasnören senare.


jag.


en väldigt hemsk bild på mig . x)


det långa kolasnöret x)

hahahahahahahahaha, aja. nu blir det melodifestivalen igen x) .
puss & kram så länge.

Kommentarer
Postat av: katja

naaajs , gu va duktiga ni är :) haha love ya <3

2009-02-07 @ 21:14:33
URL: http://katjakatja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0