kjol-io

hejhej !
nu är jag tillbaka :) jag har just duschat och stoppat på mig pajtan :) jag vet att klockan bara är 8 , men jag är faktiskt tvungen att plugga lite spanska om jag inte ska behöva göra omprov, och jag ska säga er . att man vill inte få omprov när det är kjol-io man snackar om, ajabaja asså. herregud, jag tror kan skulle bli rasande om man fick underkänt faktiskt, usch. jag vill inte ens tänkt tanken. haha, men men. nepp, nu är det bara att plugga på tills det sitter. ojojoj, vad det kommer ta lång tid alltså. aja,
puss & kram så länge.


på ingarö :)

Kommentarer
Postat av: Elin

kjol-io, fan va smart! Man fattar ju hur de uttalas ellerhur? taha! good luck!

2009-02-09 @ 22:10:26
URL: http://littleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0