katitt !

hejhej !
nu kollar, jag, katja och isabelle på lets dance :) jag förstår inte riktigt vad det är för tema den här veckan, men men. haha, vi har just ätit a la wendela och katja eller nu vad rätten heter :) det var jätte gott ! :) iadg var jag och connie på stan, vi fick se katrin schotaniewska( zytomierska / katja ) eller nu vad hon heter =) ! haha, nu för tiden finns det jätte många kändisar på östermalm :) haha, tyvärr så blir det nog inget shppingdags - del 24 eller 25 ( kommer inte ihåg vilket av dem ) hehe, eftersom jag inte har någon bild eller så :) haha, så det får bli imorn istället :) aja, om jag inte skriver ett till inlägg ikväll så glad alla hjärtans dag på er ! :)
puss & kram så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0