inlägg 312

hejhej igen !
nu kom jag hem för ungefär en timma sedan :) och jag är ååå sjukt trött asså "/ . thaha, okej. lite senare ska jag gå och köpa lite mat till skiddagen som är imorn. det värmde i mina öron i tisdags när dem sa att vi skulle samlas TIO I SJU (!?) utanför skolgrindarna . haha, jag och wendela planerade typ halva igår om vad vi skulle göra på bussresan och om vi skulle äta frukost där eller hemma x) . thaha, men vi kom iallafall fram till att vi 3 skulle spela kort, lyssna lite på ipodarna . och typ lite sånt. jag är asnervös för jag kan verkligen inte åka i ankarliftar med snowboard. jag har typ fobi för det x) . men men, jag och pappa gick iallafall imorse efter att han hade hämtat upp mig hos belli till skid och snowboard affären och skulle hyra snowboard. det blev inte en som man bara stoppade fötterna i tyvärr "/ . jag blev fett deppig över det x) . thaha, nej man jag tycker det var fett synd för nu kommer alla behöva vänta på mig när jag drar åt minasnowboard grejer. ( jag kommer faktiskt inte ihåg vad dem heter just nu x) ) . men men, nu ska jag äta lite lunch. idag blir en slappdag for me =D !
puss & kram så länge.


världens sötaste kattiiiiiii! :) <33

Kommentarer
Postat av: katja

fy i helvete katinka ! :@ (a)

2009-02-01 @ 18:09:35
URL: http://katjakatja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0