inlägg 311

goooooooodmorgon !
asså, shit vad vi är trötta. vi typ somnade klockan 5 och vaknande nu "/ . suck. jag som ska upp typ klockan halv 6 imorn bitti. ajaj, jag får väll bara ta och lägga mg typ 7 imorn kväll x). thaha, okej. iag har jag massor med grejer jag måste göra, te.x.:

[  ] åka och hyra snowboard med pappa
[  ] packa hela skidväskan "/ 
[  ] köpa godis, kakor och lunch till skiddagen. 
[  ] ringa wendela ikväll
[  ] köpa och ladda ipoden med låtar.
[  ] gå och lägga min klockan 7 ! 

herregud !? hur ska jag hinna allt det här på några timmar ! :O jag menar, shit ! nu fick jag lite fart i mig. haha, eftersom jag just nu sitter hos isabelle , inlindad i mitt täcke framför datorn och klockan är redan 11 x)
men nu måste jag gå ! 
puss & kram så länge .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0