ídag har jag...

hejhej !
nu har jag precis kommit hem fran att ha varit en liten stund med petra, elsa & danni. idag har jag varit i skolan. vilket var halvkul. eller asså skolan är ju inte alls kul. så det skulle nog vara lite fel att säga att det var kul, men det var helt okej . efter skolan var jag med elsa, vi gick hem till mig och pratade och drack te , och sen gick vi ner till petra och danni som stog på torget och var med dem i typ 3 minuter x) , haha. och sen var elsa tvungen att gå hem och packa så nu sitter jag här :) haha, japp. det har inte varit en så rolig dag, vi fick ännu en utskälning av sören och julio, eller rättare sagt var det angelica som pratade mest . men men, den här gången var det iallafall inte om att vi spillde lite mjölk i matsalen x) , haha. aja, idag var det matvärdstjour, asså jag vet inte riktigt hur det stavas. hehe, det var inte så kul, vilket inte var sp onormalt. jag förstår mig fortfarande inte på varför vi fick straff till påsk. suck...  aja, nepp. nu måste jag göra det jag måste göra eftersom jag kommer vara borta efter sportlovet. åååh, det är min födelsedag snart ! wiihoooooo ! hihi,
puss & kram så länge.
  

haha, belli :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

koooooorv

2009-02-19 @ 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0