bubble stuggle 2

hejhej !
nu har jag kommit hem och ätit middag :) det blev pasta carbonara x) . haha, lite komsikt eftersom jag och ebba tyckte det ´lucktade just carbonara i hennes trapphus när jag gick där ifrån . men men x) . haha, idag har jag varit med wendela och ebba, men wendela var tvungen att gå vid ungefär kvart i 5 och sen var det bara jag och ebba, vi körde bubble struggle 2 och kunde inte släppa ögonen från det x) . haha, det var as kul. men sen var jag tvungen att gå vid halv 7 för då skulle jag hem :) . aja, idag fick jag tillbaka mina två prov resultat : so & no. det gick inte särskilt bra men jag får hoppas på bättre på mitt matteprov jag gjorde idag :) . jag var jätte rädd att det skulle vara jätte svårt, men jag är jätte sur på mig själv att gick inte kollade igenom A-delen innan jag lämnade in :( . suck, jag som alltid brukar få massa fel på det... aja, nepp.  ikväll blir det hemmakväll med mamma :) vi ska kolla på lets dance och ha fredags mys , hur mysigt som helst ^^ ! haha, men nu ska jag upp och kolla på tv .
puss & kram så länge.

ååh, gud vad jag saknar det. gamla goda tider :) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0